Hart voor West

Hart voor West is een frisse, jonge wijkgemeenschap in Rotterdam-West. Tientallen wijkbewoners vinden elkaar in het verlangen om samen Jezus te volgen. We hebben hart voor God, hart voor elkaar en hart voor West.

Iedereen is welkom bij Hart voor West

Ben je nog niet bekend met het Woord van God? Of kom je uit een andere buurt? Ook dan ben je hier van harte welkom. Om een praatje te maken, mee te eten of deel te nemen aan een activiteit. De deuren van Hart voor West staan open voor iedereen.

Jezus volgen in de praktijk

Jezus volgen betekent allereerst: dicht bij Hem leven. Maar ook: samen eten en elkaar helpen, samen blij zijn en elkaar steunen in verdriet. Samen bidden en feest vieren. Samen opstaan tegen onrecht en helpen in de wijk, waar dat nodig is.

De hele week met elkaar verbonden

Bij Hart voor West willen we onze levens aan elkaar verbinden, de hele week door. Dat gebeurt met vieringen, maar ook met gezamenlijke maaltijden, huisgroepen en persoonlijke gesprekken.

Bekijk hieronder wat we met Hart voor West organiseren.

Vieringen

Iedere zondag van 16:30 – 17:30 uur is er een bezinningsmoment over God en het leven. Er is muziek, gebed en uitleg over de Bijbel. Iedereen is van harte welkom tijdens deze viering. Neem contact op met Cees van Breugel (tel. 06 48 19 22 58).

Youth4life

Elke twee weken op maandagavond van 19.00 – 20.00 uur denken we met jongeren na over de zin van het leven. We bespreken vragen die je kunt hebben en we praten over het geloof. Ook doen we spellen met elkaar en lezen we uit de Bijbel. Voor informatie bel naar: Marc de Gooijer (tel. 06 14 87 74 53).

Schatgravers

Dit is een kinderclub voor kinderen van 4 tot 12 jaar. De kinderen maken op gezellige, toegankelijke wijze kennis met het geloof. Dat gebeurt door spel, knutselen en het vertellen van Bijbelverhalen. Voor informatie bel naar: Marc de Gooijer (tel. 06 14 87 74 53).

Alpha-cursus

Wil je meer weten over het christendom? Doe dan onze Alpha-cursus. Je hoort onder andere de belangrijkste Bijbelverhalen, wie Jezus Christus is, wat de Heilige Geest doet, hoe God ons leidt en nog meer over het christelijk geloof. Neem contact op met Cees van Breugel (tel. 06 48 19 22 58)

Pastoraat

Heb je vragen over het leven of over het geloof? Wil je samen met ons bidden? Het pastoraat is er voor jou. Neem contact op met Cees van Breugel (06 48 19 22 58). Ben je 25 jaar of jonger? Neem dan contact op met Marc de Gooijer (06 14 87 74 53).

Bezoek Thuis in West

In ons buurtcentrum Thuis in West organiseren we heel veel activiteiten. Zo bieden we hulp bij huiswerk en problemen zoals armoede. Kom eens gezellig langs en maak kennis met jouw buurtgenoten! Meer informatie vind je op thuisinwest.nl.

Bezoek Thuis in West en maak kennis met jouw buurtgenoten!

Nieuwsberichten

Paasjubel 2024

Paasjubel

De opstanding van Jezus werd bij zonsopkomst ontdekt door zijn volgelingen. Wat is er mooier dan om dit te vieren met christenen uit allerlei kerken?

Welkom op onze Paasjubel, op 31 maart om kwart voor 7 in de ochtend bij de Kralingseplas, bij 'The Boathouse'.

R'dam West

Vacature

In onze leefgemeenschap is over enkele maanden plek voor een vrouw. Je woont samen met twee vrouwen in een appartement en doet mee in onze missionaire gemeenschap.

Interesse? Mail naar Cees van Breugel, cees@hartvoorwest.nl

Jaarverslag voorzijde

Jaarverslag 2023

We zijn enorm dankbaar voor alles wat we in het jaar 2023 hebben mogen ontvangen bij Hart voor West. 

Het jaarverslag is verschenen en geeft een samenvatting van ons werk. Download hier ons jaarverslag 2023.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten